PalveluLuotsi® - Kehitä asiakaskokemusta
Vaikuta asiakaskokemukseen – kehitä yrityksesi kilpailukykyä ja tulosta
PalveluLuotsi® on tehokas palveluiden kehittämistyökalu. Sen avulla voidaan selvittää tavoitteiden ja toteutuksen kriittiset kohdat ja ristiriidat ja kehittää asiakaskokemusta. PalveluLuotsin avulla etsitään ratkaisut, rakennetaan suunnitelmallinen toimintamalli ja varmistetaan sen jalkauttaminen yritykseesi. Kehittämistyö tehdään yhdessä Amiedun asiantuntijoiden ja organisaatiosi avainhenkilöiden kanssa.
Konkreettista hyötyä
PalveluLuotsin avulla kartoitat, suunnittelet ja toteutat yrityksesi strategiasta johdetun palvelukokemuksen, jonka vaikuttavuus on mitattavissa. Osaat keskittyä liiketoimintasi kannalta kriittisten asiakaskohtaamispisteiden kehittämiseen.
Hyvä asiakaskokemus parantaa kannattavuutta*
Hyväksi tunnistetun asiakaskokemuksen on tutkittu nostavan ostohalukkuutta jopa 14 prosenttia. Samalla se vähentää asiakkaiden halua vaihtaa palveluntarjoajaa jopa 15 prosentilla. Lisäksi liiketoimintasi saa tukea uusilta suosittelijoilta, sillä hyvä asiakaskokemus nostaa suosittelujen määrää yli 16 prosentilla.
Miten hyväksi tunnistettu asiakaskokemus vaikuttaisi sinun yrityksesi liiketoimintaan?
Lähde: *Forrester Research, Inc. 2009, ”Customer Experience Boosts Revenue”