Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet ja työturvallisuus

Loading Loading...

Ajankohta 16.5.2018
Aika 9.00 - 16.00
Kesto
Ilmoittautuminen/ Hakeminen


Tavoitteet ja hyödyt

Kiinteistöpalvelualan työtehtävissä voi päivittäin kohdata uhkaavia ja hankalia asiakaspalvelutilanteita. Miten hoidan nämä tilanteet turvallisesti? Miten oma käyttäytymiseni vaikuttaa asian selvittämiseen?        

Koulutuksen tavoitteena on edistää hankalan asiakaspalvelutilanteen tunnistamista ja hoitamista. Päivän aikana käsitellään mm. poikkeavan käytöksen havaitsemista, kuten esimerkiksi päihteiden tai persoonallisuuteen liittyvien sairauksien vaikutusta. Tunnistetaan uhkaavan käytöksen merkit ja niihin reagoiminen, sekä pohditaan menettelytapoja tilanteen turvalliseen selvittämiseen.

Kohderyhmä

Isännöitsijätoimistoissa ja kiinteistöpalvelualalla työskentelevät henkilöt

Toteutus

Koulutus toteutetaan päiväopetuksena klo 9.00 – 16.00.

Sisältö

• vuorovaikutustaidot asiakaspalvelutilanteessa
• poikkeavan käytöksen havaitseminen
• non-verbaalinen viestintä
• päihteiden vaikutus käytökseen
• kulttuuriset erot käytöksessä
• persoonallisuushäiriöt
• asiakkaan uhkaavan käytöksen tunnusmerkit
• reagoiminen uhkaavissa tilanteissa

Hinta

Koulutuksen hinta on 100 € (alv 0 %), joka sisältää koulutuksen.

Koulutuspaikka

Amiedu
Strömberginkuja 3
00380 Helsinki

Ilmoittautuminen

Täytä lomake oikealla olevasta Ilmoittaudu-linkistä. Koulutuksen toteutuminen edellyttää, että ilmoittautuneita on vähintään 10 henkilöä.

Kutsut ja tarkemmat saapumisohjeet lähetetään sähköpostitse noin viikkoa ennen koulutusta. Ilmoittautuminen on sitova.

Kysy lisätietoja

Koulutuksen sisältöön liittyen: kouluttaja Ari Hautala, ari.hautala(at)amiedu.fi, puh. 020 7461 484

Ilmoittautumiseen liittyen: kiinteistoala(at)amiedu.fi, puh. 020 7461 645

Ilmoittaudu

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi