Myynnin ja asiakaspalvelun valmennukset

Amiedun myynnin ja asiakaspalvelun valmennusten tarjonnasta löytyvät ratkaisut vaativiinkin osaamisen kehittämisen tarpeisiin.

Valmennusten sisällöt, kesto ja muu toteutustapa ovat räätälöitävissä siten, että ne tukevat mahdollisimman hyvin työyhteisön kehittymistä ja yrityksen asettamien tavoitteiden saavuttamista. Osallistujina voi olla tietty kohderyhmä tai koko työyhteisö. Valmennukset soveltuvat kaupan ja palvelualan yritysten lisäksi myös muille toimialoille ja kohderyhmille, aina joustavasti ja ammattitaitoisesti toteutettuina.

Esimerkkejä valmennuksista

Myynnin ja asiakaspalvelun perusvalmennusten lisäksi toteutamme erilaisia asiakaskokemuksen kehittämiseen, asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen (b-to-b), palveluratkaisujen myyntiin sekä esimerkiksi palvelupolun analysointiin ja kehittämiseen liittyviä valmennuksia.

Voimme tarjota yrityksille asiantuntevaa valmennusta esimiestyöhön ja johtamiseen, tukea muutoksen hallintaan liiketoiminnan kehittämistilanteissa sekä vuorovaikutus- ja viestintävalmennusta palvelujen laadun vakiointitarpeissa. Amiedusta löytyvät myös osaavat ratkaisut kansainvälisen kaupan-, ruoka- ja kahvilaosaamisen sekä taloushallinnon osa-alueille.

Tarjontamme laajenee koko ajan. Kaikki valmennukset on mahdollista toteuttaa valtakunnallisesti.

Kansainvälisen kaupan valmennus »

 

Myynnin ABC Amiedu »

 

Työpaikkaohjaajakoulutus »

 

Asiakkuuksien johtaminen »

 

Myynnin valmennus työyhteisöille (b-to-b)»

 

Asiakaspalveluvalmennus työyhteisöille »