Service desk, onko palvelusi kuvattu? Johdatus palvelujen kuvaamiseen ja mallintamiseen

Loading Loading...

Ajankohta 27.1.2017
Aika 9:00 - 16:00
Kesto 1 päivä
Ilmoittautuminen/ Hakeminen


Tavoitteet ja hyödyt

Tavoitteena on johdattaa service deskit laatimaan palvelukuvaukset, jotka eivät jää pölyttymään hyllyihin.

Kohderyhmä

Koulutus sopii service desk -esimiehille ja asiantuntijoille.

Sisältö

Koulutuksen teemoja
- Onko service desk palvelu?
- Mitä hyötyä kuvauksista?
- Mistä puhumme kun puhumme palvelukuvauksista? terminologiaa
- Näetkö metsää puilta vai ainoastaan jäävuoren huipun? taustaprosessien rooli
- Word-dokumentista portaaliin ? service deskin itsepalvelusivut?
- Service desk -palvelukuvauksen sisältö
- Oman kuvauksen laadinta

Koulutuspaikka

Taitotalo
Valimotie 8
00380 Helsinki

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Oppia.fi -sivuston kautta

Kysy lisätietoja

Koulutuksen järjestää HDI Nordic Oy

Tiedustelut
HDI Nordic Oy
Marko Uusitalo
etunimi.sukunimi@hdin.fi
puh. 040 192 6069

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi