Asiakkuuksien johtaminen

Loading Loading...

Ajankohta sopimuksen mukaan
Aika
Kesto sopimuksen mukaan
Ilmoittautuminen/ Hakeminen


Tavoitteet ja hyödyt

Valmennus kehittää käytännön keinoja, joiden avulla voidaan rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa ja kehittyä asiakasvuorovaikutuksen johtajana.

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu yrityksen asiakassuhteista vastaaville kokeneille myynnin ammattilaisille tai asiakasvastaaville, joiden tehtävänä on varmistaa pitkäjänteinen yhteistyö ja sen kehittäminen asiakkaiden kanssa.

Toteutus

Valmennus voidaan toteuttaa yhden tai useamman päivän kestoisena, joko kokonaisina päivinä tai puolen päivän valmennustilaisuuksina. Tarkempi kesto sovitaan yhdessä yrityksen kanssa.

Valmennus toteutetaan räätälöidysti lähiopetuksena, toiminnallisin menetelmin, sisältäen yhdessä tekemistä ja case-harjoituksia. Sisältöön on mahdollista liittää kehittämistehtäviä, joilla varmistetaan päivien aikana syntyneiden toimintamallien käyttöönotto.

Sisältö

Esimerkiksi:
- Asiakassuhteen johtamisen merkitys yrityksen menestykselle
- Asiakassuhteen johtamiseen vaadittavat taidot ja osaaminen
- Asiakassuhteen johtajan roolit, tehtävät ja ohjelmat
- Asiakasarvon tunnistaminen, asiakasluokat
- Asiakaskohtainen strategia ja asiakastyön kohdentaminen
- Myyntistrategia ja ajanhallinta
- Asiakkaan liiketoiminnan kehittäminen
- Lisäarvon tuottaminen asiakkaalle
- Vaikuttavuus ja kumppanuuden vahvistaminen
- Myyntipanoksen arviointi ja kehittäminen.

Hinta

Tarjouksen mukaan.

Koulutuspaikka

Yrityksen tiloissa tai Amiedu, Valimotie 8, Helsinki

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen valmennukseen tapahtuu yhdessä sovitun toimintamallin mukaisesti.

Kysy lisätietoja

Taina Rekunen
myyntipäällikkö
puhelin 020 7461 325
taina.rekunen(at)amiedu.fi

Heli Nikunen    
kouluttaja, valmentaja        
puhelin 020 7461 463
heli.nikunen(at)amiedu.fi

Pyydä tarjous

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi