Advanced Minitab Workshop – Part 4 Minitab on Marketing Research

Loading Loading...

Koulutuspaikka Amiedu tai sopimuksen mukaan.

Ajankohta sopimuksen mukaan
Aika
Kesto
Ilmoittautuminen/ Hakeminen jatkuva haku


Tavoitteet ja hyödyt

Minitab on yleisesti käytössä ympäri maailmaa prosessianalyytikkojen ja tilastomatemaatikkojen keskuudessa. Tuhannet yhtiöt ja monet, monet yliopistot ovat ottaneet Minitabin käyttöönsä.
Eritoten prosessien kehitysmenetelmän Lean Six Sigman asiantuntijat käyttävät Minitab sovellusta, se on Lean Six Sigma menetelmän ydinosaamista. Minitab on erittäin tehokas analysointipakkaus jossa on suuri määrä ominaisuuksia mukaan lukien kätevät datan visualisointitoiminnot tulosten esittämiseksi graafisin kuvaajin.

Tavoitteena ja hyötynä on, että Advanced Minitab Workshop – Part 3 työpajan jälkeen:

Osallistuja pystyy toimimaan prosessidatan analysoinin experttinä halliten aikaisemmin  Minitab peruskurssilla ja Advanced Minitab Workshop – Part 1  ja Part 2 opittujen tietojen ja taitojen lisäksi useampia ja vaativampia tilastollisia menetelmiä kätevästi Minitab sovelluksen avulla.

Kohderyhmä

Advanced Minitab Workshop – Part 4  on tarkoitettu kaikille niille henkilöille jotka ovat jo käyneet Minitab peruskurssin  sekä Adavnced Minitab Workshop – Part 1, Part 2 ja Part 3 koulutukset,  ja jotka haluavat edelleen kehittää osaamistaan ja tietotaitojaan saattaaksen datan hyödylliseksi informaatioksi visualisoiden ja käyttäen edistyneitä tilastollisia menetelmiä datan sisältämän informaation paljastamiseksi markkinoinnin haasteissa

Advanced Minitab Workshop – Part 4 koulutus soveltuu myös hyvin kertauksena ja syventävänä koulutuksena Lean Six Sigma Master Black Belt koulutuksen läpäisseille Master Black Belteille. Varsinkin jos MBB koulutuksen spesialisointi koulutusviikon aiheena on ollut markkinointi.

Nämä tietotaidot ovat tarpeelliset MBB sertifioinnin jälkeenkin,  jatkuvan prosessien parantamisen kentällä dataan ja faktoihin perustuvien markkinointiiin liittyvien projektien toteuttamisessa.

Toteutus

Advanced Minitab Workshop – Part 4 koulutus toteutetaan kello  9 – 16 yhden päivän ”hands on” työpajana joka sisältää myös juuri opitun sisäistämisharjoitukset. Koulutuspaikka sopimuksen mukaan.

Sisältö

Selecting Market Segments
- Define segmentation
- Develop a preliminary hypothesis – potential market segments
- Select segments based on defined criteria
- Specify variables to assure a reliable cluster analysis


Cluster Analysis
    Issues in the application of Cluster Analysis
    Clustering Methods
    Linkage Methods
- Validate Segments
    Comparing Clusters to preliminary hypothesis
    Testing for differences between segments
        Preference or purchase intent

Conjoint Analysis
- Specify Inputs to the Design
    Define Conjoint Analysis
    Potential Research Objective
    Features to be studied, range, and number of levels
- Desing the experiments
    Presentation of choices
    Number of experiments
        Full information requires many experiments
        Budgets and customer patience suggest fewer experiments
    Scale length
    Validation
- The use of the results
    Marketing research definitions
    Optimize the offering
    Segment the market
    Estimate the share

Hinta

560 € + alv 24 % / osallistuja

Kaikki Advanced 1-4 koulutukset, yhteensä (4pv)  1600 € + ALV 24 % / osallistuja

 

Koulutuspaikka

Amiedu
Valimotie 8
00380 Helsinki

Ilmoittautuminen

Jatkuva ilmoittautuminen.

Täytä lomake oikealla olevasta Ilmoittaudu-linkistä. Koulutukseen otetaan mukaan opiskelijoita ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kouluttaja on henkilökohtaisesti yhteydessä ilmoittautuneisiin.

Kysy lisätietoja

Kalevi Kaski
Certified Lean Six Sigma Master Back Belt, Lean Master
puh. 040 824 7022
kalevi.kaski(at)edu.amiedu.fi

Marja-Leena Räsänen-Ala-Aho
koulutuspäällikkö
puhelin 020 7461 422
marja-leena.rasanen(at)amiedu.fi

Ilmoittaudu

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi