Asiakaspalveluvalmennus työyhteisölle

Loading Loading...

Ajankohta sopimuksen mukaan
Aika
Kesto sopimuksen mukaan
Ilmoittautuminen/ Hakeminen


Tavoitteet ja hyödyt

Asiakaspalveluvalmennus innostaa ja osallistaa koko työyhteisön asiakaspalvelun kehittämistyöhön. Valmennus vahvistaa hyvän sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun osaamista, jolloin henkilökunnan ja asiakkaiden välinen yhteistyö paranee ja palvelu on asiakaslähtöisempää. Koko työyhteisön hyvinvointi lisääntyy kun jokainen tunnistaa oman vastuunsa palvelukokemusten tuottajana.

Valmennuksessa käytettävät toiminnalliset opetusmenetelmät synnyttävät osallistujissa energiaa, luovuutta ja yhteisöllisyyttä. Jokainen saa äänensä kuuluville ja osallistuu. Kouluttaja toimii ryhmän kannustajana ja tukijana koko valmennusprosessin ajan. Valmennukseen sisältyvät case-harjoitukset ja työkirja tukevat osaamisen kehittymistä.

Kohderyhmä

Yritysten asiakaspalveluhenkilöstö ja esimiehet.

Toteutus

Valmennuksen tarkempi sisältö ja toteutustapa sovitaan yrityksen tarpeiden mukaisesti.

Sisältö

Esimerkki (1 + 1 pv)
•    Asiakaskokemuksen muodostuminen
•    Erilaiset ihmiset ja erilaiset asiakastarpeet
•    Vuorovaikutus, viestintä ja asenne asiakaspalvelussa
•    Haastavissa asiakaspalvelutilanteissa toimiminen
•    Asiakaspalvelutoiminnan kehittäminen.

Hinta

Tarjouksen mukaan.

Koulutuspaikka

Amiedun toimitiloissa Pitäjänmäellä
tai sopimuksen mukaan

Kysy lisätietoja

Taina Rekunen
myyntipäällikkö
puhelin 020 7461 325
taina.rekunen(at)amiedu.fi 

Arja Rönkkö            
koulutuspäällikkö           
puhelin 020 7461 320           
arja.ronkko(at)amiedu.fi

Pyydä tarjous

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi