Välinehuollon tuotannonohjaus Gemini-toiminnanohjausjärjestelmällä

Loading Loading...

Ajankohta sopimuksen mukaan
Aika
Kesto 1 päivä
Ilmoittautuminen/ Hakeminen jatkuva haku


Tavoitteet ja hyödyt

GEMINI-toiminnanohjausjärjestelmän avulla voidaan parantaa leikkausvälineistön huoltoprosessin hallintaa ja jäljitettävyyttä, kerätä tehokkaasti tietoa laatupoikkeamista ja ruuhkahuipuista sekä seurata välineistön elinkaarta ja kustannuksia. Myös leikkausvälineistön tuntemuksen laajentaminen ja ylläpito sekä välinevaraston ajan tasalla pitäminen helpottuvat järjestelmän avulla.

Kohderyhmä

Eri toimintaympäristöissä työskentelevät välinehuoltajat, leikkausvälineistön käyttäjät, esimiehet ja kehittävät tahot sekä välinehankinnoista vastaavat.

Toteutus

Koulutuspäivä toteutetaan yhden päivän lähiopetuksena klo 9.00 – 15.00. Koulutus koostuu teoriaosuudesta sekä käytännön harjoittelusta.

Sisältö

Käymme konkreettisesti läpi, kuinka GEMINI-toiminnanohjausjärjestelmän avulla ohjataan välinehuollon prosessia niin, että se edistää välinehuollon päämäärien ja tavoitteiden saavuttamista.

1.    GEMINI-tuotannonohjausjärjestelmän käsitteet

2.    Välinehuollon tuotannonohjaus, leikkausvälineistön huoltoprosessin hallinta ja jäljitettävyys välinehuoltoprosessin eri vaiheissa:
-    vastaanotto
-    pesu- ja desinfektio
-    pakkaaminen
-    sterilointi
-    toimitus

Hinta

200 € / henkilö (sis. alv 24 %). Hinta sisältää koulutusmateriaalin.

Peruutusehdot

Pyydämme ilmoittamaan peruutuksista.

Koulutuspaikka

Amiedu
Valimotie 8
00380 Helsinki

Ilmoittautuminen

Yhteydenotot: kouluttaja Helena Säde

Suositeltava ryhmäkoko on 10 henkilöä.

Kutsut ja tarkemmat saapumisohjeet lähetetään sähköpostitse.

Kysy lisätietoja

Helena Säde
kouluttaja
puh. 020 7461 386
helena.sade(at)amiedu.fi

Asiakaspalvelu

Avoinna ma-to 8-16, pe 8-14
puhelin 010 80 80 90
asiakaspalvelu@amiedu.fi